تموم شد!!آخیش!!
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من ساراست امیدوارم از وبم خوشتون بیاد این وبلاگ مال خودتونه پس بدون نظر نرید.لطفا"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
دوست عزیز برای تبادل لینک  اول ما رو با عنوان قلبی برای تو و آدرس sara4you.LXB.ir لینک کن بعدش  مشخصات لینک خودتو را تو کادر زیر بنویس.اگه لینک ما تو وبلاگ یا سایتتون باشه لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.ممنون از این که ما رو لینک میکنید.مرسیییییی 





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 14479
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 167
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز







✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

كد ماوس


قلبی برای تو
به وب خودتون خوش اومدید.شعار ما:غلت کردی خوشت نیاد بدون نظر هم بری میکشمت.
چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, :: 14:10 ::  نويسنده : sara       

سلام دوستانخوبید؟من خیلی خوشحالمانقدر که دلم میخواد از خوشحالی بمیرم

امروز...امروز...امروز.......امتحانام تموم شدهمین...ولی من خیلی خوشحالم که بالاخره تموم شد

حالا دیگه راحت میتونم براتون مطلب بزارمولی تا شنبه نمیشهاخه داریم میریم مسافرت

ولی دلم براتون تنگ میشه...




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت22:38---25 دی 1391
به سلامتی تموم شد امتحانات؟؟ حالا یه نفسی میکشی ها!!! راستی آپم... بیا
پاسخ:اره دیگه راحت شدم.اومدم.


نگار
ساعت16:39---22 دی 1391
تا شنبه از دست درس و مدرسه راحت میشیم مگه نه.البته بیش تر از اون از دست مدیر و ناظم راحت میشیم سارا جون و میتونیم یه نفس راحت بکشیمپاسخ:اره به خدا.دیگه داشتم گلاب به روتون بالا میاوردم.

پرنيا
ساعت14:03---22 دی 1391
سلام سارا جون مرسي اومدي وبم لينكت ميكنم
پاسخ:خواهش میکنم.بازم میام.توام بازم بیا.منم لینکیدمت.


MAHSA
ساعت13:59---21 دی 1391
منم خیلی خیلی خوشحالمپاسخ:باهات موافقم.

رها
ساعت11:49---21 دی 1391
سلام عزیزم خوبی ؟؟؟ به منم سر بزن من با اسم عشقولانه لینک کن دوستت دارم راستی به وب منم سر بزن پاسخ:چشم حتما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: